متن های خنده دار جدید
 
تفريحي
خوب نیستیم،بهترینیم
دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 19:29 ::  نويسنده : ماهان اسدپور

________________________________________________________________

دیروز تو اتوبوس داشتم با رفیقم(مذکره) در مورد پنگول (برنامه رنگین کمان) جرو بحث میکردیم
دوتا بچه هف هش ساله(هردو مذکر)داشتن در مورد مناظره نامزدهای انتخاباتی صحبت میکردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا به اس ام اسم رای نمیدی به این رای بده که فقط با مذکر ها میپرم
خداییش خیلی چشم پاکم
نه؟

________________________________________________________________

دیروز تو مترو بودم یه بچه گریه می کرد جیغ میزد منم که سر درد داشتم خیلیم مترو شلوغ بود یهو بچه ه اومد جلوم منمدیدم مامانش داره با گوشی حرف میزنه اصلا حواسش نیست به بچه ه گفتم ی بار دیگه زر زر کنی پا میشم لهت می کنم هیچی دیگه ساکت شد اما فهمیدم اونی که کنارمه خالشه.

________________________________________________________________

رفته بودیم خونه ی یکی از فامیلامون که یه گودزیلای ۶ساله دارن.
هی می رفت هی میومد,پامو لگد میکرد اخرشم دست کیکیشو مالید به لباسم
مامان گودزیلا:وای ت رو خدا ببخشیدا…… من: ن بابا این چه حرفیه بچس دیگه نمی فهمه … بعدشم رفتم لباسمو تمیز کنم
عرشیا(گودزیلا):خاله,خاله فاطمه بیا اتاقم کارت دارم
رفتم ت اتاقش میگه خاله جون ببخشیدا اما نفهم شمایی که من یه ساعته دارم با زبون بی زبونی میگم لامصب کارت دارم نمی فهمی.
من:((((((((((((((((((((((((:
بعدش عرشیا با کلی مقدمه چینی و نشون دادن سی دی و کتابای جدیدش گف خاله من از شما خیلی خوشم میاد.
من:(((((((((((((: چرا؟؟؟؟؟
عرشیا:اخه خیلی خوشکلی همیشه ام بوی خوب میدی تازشم واسم پاستیلم میخری. یه سوالم کنم؟
من:بپرس گل پسر؟
عرشیا:خاله دوس پسر موس پسر داری؟
من: ن این چه حرفیه خاله جون
عرشیا:اخ جون منم با کسی نیستم پس میای باهم دوس پسر دوس دختر شیم؟؟؟
من: ((((((((((((((((((((((((((((:
موقع رفتن(عرشیا):فاطمه جونم فکرات کن من از مهد اومدم بهت زنگ میزنم…..
ایا اینا بچن؟واقعانی؟خدایی بچن این نسل؟؟؟!!!!!

________________________________________________________________

یه معلم داشتیم فامیلش هندی بود یبار سرکلاس بندری صداش کردم کلاس رفت رو هوا منم از کلاس پرت کرد بیرون،خو آخه په چرا

 

________________________________________________________________

یه مزاحم یک ساله به گوشیم اس ام اس میده جک میده یه بیست روزیه دیدم نیست حالا با یه خط دیگه اس ام اس داده من صاحب فلان شماره هستم مزاحم داشتم خطمو عوض کردم از این به بعد با این خط مزاحمتون میشم ,ببین من خطمو عوض کردم بت اطلاع دادم مدیونی اگه خطتتو عوض کنی به من ندی…….مزاحمه پر روه دارم من؟….
من…..
مزاحممم…..
مزاحمش…..
بعله….!!!

________________________________________________________________

جمله پشت کامیون
آب رادیاتور بخور محتاج نامردان نباش!


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


من ماهان هستم.از بوشهر. وبلاگی که در آن حضور دارید فقط به جهت سرگرمی شما بازدید کننده گرامی است. جهت اضافه کردن مطالب میتوانید عضو وبلاگ شوید. ادرس فیسبوک من: www.facebook.com/mahan.asadpour
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



javahermarket

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی